Discussion Board
wpr
  • wpr
  • Preferred Member
2021-09-27T16:18:29Z
Originally Posted by: Zero2Cool 

Come at me bro!
 image.png You have insufficient rights to see the content.



Not me. I's sceered of use.
"Well, they might kill you, but they won’t eat you." Uncle Teddy
beast
2021-09-27T16:38:13Z
Keep up funny the ball and quick passes, that's what keeping the offensive alive, it's the long passes where they're struggling more especially those drives with nothing but long balls.

UserPostedImage
wpr
  • wpr
  • Preferred Member
2021-09-27T16:58:38Z
Did anyone else see the the "pick the game winner " segment just before kick off. Most of them were taking SF and that's fine. Even before be babbled on everyone knew Florio would rather be gutted with a dull letter opener that take Green Bay. But his reasoning was preposterous to say the least. If you missed it he was talking about the Packers team from 2 years ago not winning the championship game out there. So he concluded with "Never again". He's never been a Packer supporter and if he picked them it was only because he had to or he would look like an idiot.

I did a quick look at the current roster on the Ourlad's site. There are 26 of the 53 players that were not on the team in 2019. Granted many of the core players were on the team 2 years ago but Jenkins, Myers, Newman on the OL. Deguara, Dillon and Hill were not. On the defense, Barnes, Campbell, Garvin and Stokes were not either.

It made me laugh. It's almost as much fun watching him make a fool of himself as it is to watch GB win the game.
"Well, they might kill you, but they won’t eat you." Uncle Teddy
Zero2Cool
2021-09-27T17:05:29Z
😳
 image.png You have insufficient rights to see the content.
UserPostedImage
nerdmann
2021-09-27T17:30:07Z
Seriously tho. How many teams have THREE LT's that could go into Frisco and hold up against this team?

THANK YOU, GUTEY!
“Winning is not a sometime thing, it is an all the time thing. You don't do things right once in a while…you do them right all the time.”
Zero2Cool
2021-09-27T17:32:49Z
Originally Posted by: nerdmann 

Seriously tho. How many teams have THREE LT's that could go into Frisco and hold up against this team?

THANK YOU, GUTEY!



You should also be thanking Joe Barry. If his defense doesn't keep things closes then the 49ers would have been able to tee-off big time. The Packers wouldn't have been able to be multi-dimensional.
UserPostedImage
Mucky Tundra
2021-09-27T18:06:31Z
Originally Posted by: Zero2Cool 

Come at me bro!
 image.png You have insufficient rights to see the content.



I had GB as my original pick but when I heard Yosh was starting at LT I panicked and switched to San Fran. It's only the 2nd or 3rd time I've ever picked against Green Bay in a pick'em contest. Last time I can remember was picking the Cardinals over GB at the end of the 2009 season figuring GB would win in the wild card round. (It's my fault they missed the face mask, I'm sorry!)
“Nah. I like having the island. It’s pretty cool...not too many visitors”
UserPostedImage
"I’ve got it." -Aaron Rodgers
wpr
  • wpr
  • Preferred Member
2021-09-27T18:10:36Z
Originally Posted by: Zero2Cool 

😳
 image.png You have insufficient rights to see the content.



Last night when I watched the replay I knew it was pretty close. But the kicking trio got it done in a timely manner.

"Well, they might kill you, but they won’t eat you." Uncle Teddy
go.pack.go.
2021-09-28T11:34:22Z
Originally Posted by: Zero2Cool 

😳
 image.png You have insufficient rights to see the content.



I thought it was going to be blocked when watching live. I don’t know what’s wrong with the blocking but it seems like our kicks are close to being blocked a lot.
UserPostedImage
wpr
  • wpr
  • Preferred Member
2021-09-28T13:10:21Z
I saw a pretty funny meme this morning:
49ers
-37 sec
12

"Well, they might kill you, but they won’t eat you." Uncle Teddy
Zero2Cool
2021-09-28T13:52:03Z
Originally Posted by: wpr 

I saw a pretty funny meme this morning:
49ers
-37 sec
12



I think we might have caught the same one.
 image.png You have insufficient rights to see the content.
UserPostedImage
wpr
  • wpr
  • Preferred Member
2021-09-28T14:35:21Z
Originally Posted by: Zero2Cool 

I think we might have caught the same one.
 image.png You have insufficient rights to see the content.



Thanks. After I posted it here I saw it 2 or 3 other places.
"Well, they might kill you, but they won’t eat you." Uncle Teddy
wpr
  • wpr
  • Preferred Member
2021-09-28T14:53:34Z
As long as we can poke fun at SF

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage
"Well, they might kill you, but they won’t eat you." Uncle Teddy
Users browsing this topic
Fan Shout
Zero2Cool (6m) : Why we talking about a punter who isn't even on the team? My goodness, let, it, go lol damn kids these days
dfosterf (7h) : Is that what his name was?
Mucky Tundra (8h) : Come on dfosterf, tell us how you REALLY feel about JK Scott
dfosterf (15h) : We got that 82 yarder just about the time when bobble head would have tore off a 29 yarder
dfosterf (15h) : Kiddin you, Dave
dfosterf (15h) : Friggin' dhazer could have done better
dfosterf (15h) : 1.8 million to that bobble headed twerp Scott in his career here, coupled with a 5th round pick. Who looked at him and said, "Oh, yeah, let's get him in the 5th round!,
dfosterf (15h) : Chinese rip-off one, lol, he's still a punter...
dfosterf (15h) : I want a Corey Bojorquez jersey.
Zero2Cool (16h) : aFleur says C Josh Myers will most likely miss a couple games because of the knee injury he suffered yesterday.
Zero2Cool (16h) : Vikings placed CB Patrick Peterson, who left Sunday’s game with what was called cramping, on Injured Reserve.
Zero2Cool (20h) : Packers defense continues to excel at tackling. They’ve missed the fewest tackles in the league and are PFF’s highest graded tackling team overall.
packerfanwayoutwest (21h) : chicitysports.com...alot boys crying over there..The Bears Still Suck!!
Zero2Cool (23h) : Former Secretary of State Colin Powell has died. He was 84 years old.
Zero2Cool (23h) : 8 total pressures for Dean Lowry the last two weeks, per PFF.
beast (18-Oct) : Another OT game, Steelers/Seahawks, even without Russell Wilson. Steelers just ain't the same offense as past years ..
packerfanwayoutwest (18-Oct) : Guess who is the new owner of the Bears?
Mucky Tundra (17-Oct) : tough stretch for the Browns: lose a shoot out to the Chargers on the road and then get stomped by the Cardinals at home
Zero2Cool (17-Oct) : How about that 82 yard punt!!
yooperfan (17-Oct) : I'm slowly climbing out of the basement after a slow start
yooperfan (17-Oct) : I'm slowly climbing out of the basement after a slow start
Zero2Cool (17-Oct) : Not a good week for picks for me lol
Mucky Tundra (17-Oct) : yeah but i thought their D would hold up better, esp at home
beast (17-Oct) : I think Clevland is missing both their starting OTs and starting RB.
Mucky Tundra (17-Oct) : Shit, Arizona jumping all over Cleveland
beast (17-Oct) : damn, Vikings scored TD to win
beast (17-Oct) : Vikings win the coin flip...
beast (17-Oct) : FG misses... Vikings going to OT... also that FG almost looked good...
Zero2Cool (17-Oct) : Damn. Vikings gonna win.
beast (17-Oct) : Only 42 seconds left after they scored
beast (17-Oct) : Panthers 4th and 10 on their own 4 yard line, went down and scored to tie up the Vikings with 42 seconds left
beast (17-Oct) : Wow that's it? Only three players active is gonna make it a long day 🤠😜
Zero2Cool (17-Oct) : Packers announce Elgton Jenkins, Jaylon Smith and Rasul Douglas are all ACTIVE.
Zero2Cool (17-Oct) : Sad about the wife. 😪
Zero2Cool (17-Oct) : Then don't talk about it. Simple. Let. It. Go. Let's go GameDay!!!
beast (17-Oct) : Steelers ILB coach's wife passed away at 45... they had 3 children. :-( Always sucks when we have to say goodbye to loved ones :-(
beast (17-Oct) : That was considerate, factual and sassy. And I ACTUALLY don't want to talk about it (unlike some).
dfosterf (17-Oct) : Damn, beast, lol
Zero2Cool (17-Oct) : Yeah, keep that in PM please. We don't need that stuff here anymore. Folks can't be considerate anymore.
KRK (16-Oct) : I guess thread was locked...would be happy to respond point by point if you would like to PM me....Go Packers
Zero2Cool (15-Oct) : Malik Taylor to the reserve/COVID-19 list.
yooperfan (15-Oct) : Imagine that, Kevin King in the hot tub. Get rid of him!!!
Zero2Cool (15-Oct) : Head Coach Matt LaFleur has ruled Kevin King out for Sunday’s game
yooperfan (15-Oct) : That's too bad. He's an exciting player.
Zero2Cool (15-Oct) : Browns RB Nick Chubb has been ruled out for Sunday vs. Arizona
Zero2Cool (15-Oct) : you were naughty weren't ya
Mucky Tundra (15-Oct) : And who gets banned from random babble?
Mucky Tundra (15-Oct) : It was weird, I could click on the forum, click links etc.
Zero2Cool (14-Oct) : lol Trevor
beast (14-Oct) : Lol Jacksonville's QB Trevor Lawrence: Kinda odd we're going to London to play a team from Miami LOL
Please sign in to use Fan Shout
2021 Packers Schedule
Sunday, Sep 12 @ 3:25 PM
Saints
Monday, Sep 20 @ 7:15 PM
LIONS
Sunday, Sep 26 @ 7:20 PM
49ers
Sunday, Oct 3 @ 3:25 PM
STEELERS
Sunday, Oct 10 @ 12:00 PM
Bengals
Sunday, Oct 17 @ 12:00 PM
Bears
Sunday, Oct 24 @ 12:00 PM
FOOTBALL TEAM
Thursday, Oct 28 @ 7:20 PM
Cardinals
Sunday, Nov 7 @ 3:25 PM
Chiefs
Sunday, Nov 14 @ 3:25 PM
SEAHAWKS
Sunday, Nov 21 @ 12:00 PM
Vikings
Sunday, Nov 28 @ 3:25 PM
RAMS
Sunday, Dec 12 @ 7:20 PM
BEARS
Sunday, Dec 19 @ 12:00 PM
Ravens
Saturday, Dec 25 @ 3:30 PM
BROWNS
Sunday, Jan 2 @ 7:20 PM
VIKINGS
Sunday, Jan 9 @ 12:00 PM
Lions
Recent Topics
2m / Green Bay Packers Talk / hardrocker950

8h / Fantasy Sports Talk / dfosterf

8h / Green Bay Packers Talk / earthquake

13h / Green Bay Packers Talk / wpr

17h / Green Bay Packers Talk / wpr

17h / Green Bay Packers Talk / wpr

18h / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

18h / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

18h / Green Bay Packers Talk / beast

18h / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

20h / Green Bay Packers Talk / wpr

20h / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

21h / Green Bay Packers Talk / wpr

21h / Around The NFL / wpr

22h / Green Bay Packers Talk / Zero2Cool

Headlines
Copyright © 2006 - 2021 PackersHome.com™. All Rights Reserved.